معرفی بیت کوین همراه با آموزش قدم به قدم وکسب درآمد از بیت کوین

(نکته ای در مورد آموزش های موجود در این پست: هر چند مدت یکبار ممکن است سایت های معرفی شده قالب یا برخی قسمت های سایت خود را تغییر دهند به همین دلیل آموزش کمی با محیط سایت معرفی شده فرق دازد ولی اصل روش کسب درآمد همانند آموزش های موجود در این پست میباشد)

بیت کوین چیست؟ و چگونه میتوان جساب بیت کوین ایجاد کرد؟

يا Bitcoin که در فارسي با تلفظ بيت کوين خوانده ميشود نوعي پول ديجيتالي و مجازي است. اين پول يک ارز فيزيکي نيست ولي متوان آن را با ساير ارز هاي فيزيکي مانند دلار و ريال و ساير ارزها خريد و فروش کرد. پول مجازي بيت کوين قيمت ثابتي ندارد و هميشه قيمت آن متغير است ولي اين هميشه ثابت است که بيت کوين گرانترين و با ارزشترين واحد پول مجازي به شمار ميرود و اين پول غير قابل تحريم هاي کشوري است به همين دليل براي کاربران ايراني و مردم کشور هاي تمام جهان استقاده از اين واحد پولي بسيار مناسب است. پول بیت کوین یک نوع پول غیر متمرکز است و منبع خاصی ندارد و اینطور نیست که در دنیا فقط یک سایت یا یک فرد یا یک شرکت خاص بیت کوین ارایه دهند بلکه از خیلی از راه ها میتوان بیت کوین کسب کرد و در بسیاری از بانک های مجازی به صورت همزمان میتوانید مقدار بیت کوین خود را بررسی کنید یا تبادل ارز انجام دهید.

آموزش افتتاح حساب:

اول روی سایت زیر کلیک کنین تا وارد سایت شوید

سایت بیت کوئین

بعداز وارد شدن در سایت روی wallet کلیک کنید

۲.روی گزینه مشخص شده کلیک کنید


3 مطابق عکس پیش روید

4 سپس وارد inbox ایمیلتون شین و وارد ایمیلی که براتون فرستاده شوید بعد مطابق عکس زیر روی لینک کلیک کنین


مطابق عکس زیر پیش روید


بعد مطابق عکس زیر پیش روید (حتما شماره IDentifier خودتونو که تو عکس هم محلش معلومه و پسوردتونو یادداشت کنین)

تبریک میگوییم حسابتون ساخته شد. شماره حسابتونو مطابق عکس زیر در حسابتون باید ببینین


خب حالا باید شماره حسابتون و شماره IDentifier و پسوردتون را که قبلا هم گفتم یادداشت کنین
یه کد 5 رقمی هم تو ایمیلی که براتون میفرسته هست (مثل این Confirmation Code:K33L3)حتما یادداشتش کنین چون موقع انتقال بیت کوئین از حسابتون(فروش بیت کوئین) این کد رو ازتون میخاد

دقت داشته باشید این سایت یک شماره حساب

(شبیه این 1BnNPoEFpVVbtidfTQHPfSdL73bg8XtTbS ) که حتما با 1شروع میشود به شما میدهد

شماره حساب و شماره ID entifier ( که با آن لاگین میشوید مثل شماره کاربریه) را حتما یادداشت کنید یادتان نرود.

کسب درآمد از بیت کوین با زدن کد:

با عضویت در سایت بیت کوین رایگان و ورود در هر 60 دقیقه به این سایت میتوانید بیت کوین کسب کنید. روش کار به این صورت است که شما پس از عضویت و وارد شدن به حساب کاربری خود در هر 1 ساعت ( 60دقیقه) میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و کد نمایش داده شده را وارد کنید تا مقداری بیت کوین کسب کنید. مقدار بیت کوین اتفاقی است و ممکن است از 0.000000200 بیت کوین تا حدود 0.35 بیت کوین بگیرید. با این سایت میتوانید به صورت نامحدود و رایگان و فقط با وارد کردن یک کد در هر ساعت بیت کوین بدست آورید.

ابتدا روی بنر زیر کلیک کنید

در سایتی که وارد شدید یک نوشته ی سبز رنگ در وسط صفحه وجود دارد که باید روی آن کلیک کنید تا لیست ثبت نام برای شما باز شود.

سپس لیست ثبت نام را مطابق توضیحات زیر پر کنید

پس از آن میتوانید وارد سایت شوید. اگر در همان صفحه ی ثبت نام هستید با کلیک بر روی نوشته ی سبز رنگ وسط صفحه میتوانید لیست ورود به سایت را بیاورید و سپس با وارد نمودن شماره حساب بیت کوین خود وارد سایت شوید

پس از ورود به سایت بر روی دکمه س بز رنگ CLAIM YOUR FREE BTC NOW کلیک کنید و صبر کنید تا صفحه ی جدید باز شود.

http://s6.picofile.com/file/8194881118/freebitcoin_new_edit.png

در سایت کد موجود در صفحه را در کادر مورد نظرش وارد نمایید و بر روی Roll کلیک کنید و صبر کنید تا نوشته ی سبزرنگ ظاهر شود و میزان درآمد بدست آمده ی شما را بنویسد. شما میتوانید هرگاه که خواستید به سایت سر بزنید و درآمد کسب کنید. شما هر بار که کد را میزنید و درآمد بدست می آورید باید حداقل 60 دقیقه بعد به سایت سر بزنید تا بتوانید دوباره کد را وارد کنید و درآمد جدیدی کسب کنید. یعنی زودتر از 60 دقیقه یکبار نمیتوانید کد را بزنید.

شما میتوانید هرگاه که خواستید از قسمت MANUAL WITHDRAW درآمد خود را به صورت دستی برداشت کنید و یا میتوانید تیک قسمت AUTO WITHDRAW را فعال کنید تا در آمد شما به صورت هفگی هر 2 شنبه ی سال میلادی به حساب بیت کوین شما واریز شود.

برای برداشت اتوماتیک تیک را بزنید تا از Disabled به Enabled تغییر کند

همچنین اگر خواستید دوستان خود را به این سایت دعوت کنید میتوانید از قسمت REFER لینک یا برنز اختصاصی خود را بدست آورید. هرکس از طریق کلیک یر روی لینک و بنر شما عضو شود به شما با هربار کسب درآمد آن فر از طرف سایت جایزه داده میشود. برای مثال اگر فردی را که دعوت مرده اید 1 بیت کوین کسب درمد کند سایت به شما هم 0.50 بیت کوین هدیه میدهد.

طبق آخرین تغییرات در سایت فری بیت کوین شما هر چقدر در طول روز بیشتر کد را وارد نمایید میتوانید به صورت رایگان در قرعه کشی هقتگی این سایت نیز شرکت کنید. هر بار که کد را وارد کنید شانس دریافت جایزه ی شما افزایش میابد. یعنی در کنار کسب درآمد معمولی در قرعه کشی با جوایز میلیونها تومانی فری بیت کوین شرکت میکنید.

کسب درآمد از معتبرترین سایت کلیکی بیت کوین

سایت Btc Clicks از سال 2013 فعالیت خود را آغاز نمود و جزو اولین سایتهای کسب بیت کوین رایگان است. این سایت بسیار معتبر میباشد و پرداختی های آن کمتر از 1 روز انجام میشوند و حداکثر تا 3 روز. سایت Btc Clicks از لحاظ میزان درآمد در بین سایتهای کلیکی پرداخت به ازای بیت کوین در اولویت قرار دارد. امکان زیر مجموعه گیری در این سایت نامحدود است و میتوانید درآمد خوبی از Btc Clicks بدست آورید.

برای عضویت ابتدا روی بنر زیر کلیک کنید.

BTCClicks.com Banner

سپس بر روی نوشته ی Sign Up که در سمت راست بالای سایت وجود دارد کلیک کنید و در سایت ثبت نام کنید. پس از ثبت نام به ایمیل خود مراجعه نمایید و بر روی لینک فعالسازی که برایتان ایمیل شده است کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود. پس از آن میتوانید با کلیک بر روی Log In و وارد نمودن نام کاربری و پسورد وارد سایت شوید.

در حساب کاربری خود ابتدا واحد پولی را باید به بیت کوین تغییر دهید تا در محاسبه ی درآمد دچار مشکل نشوید. برای این کار در پایین صفحه بر روی آخرین لینک از سمت چپ کلیک کنید و آن را از ubtc یا mbtc به BTC تعییر دهید.

برای کسب درآمد از مشاهده ی آگهی های کلیکی و تبلیغاتی باید در بالای سایت بر روی Surf Ads کلیک کنید

در صفحه ای که وارد شدید بر روی آگهی های کلیکی به نوبت کلیک کنید و آنها را مشاهده نمایید. برای این کار پس از کلیک بر روی هر آگهی صبر کنید تا ستونی که در بالای صفحه ظاهر میشود کامل پر شود

پیس از آن یک جمع یا تفریق نمایش داده میشود که باید حاصل آن را در جای خالی بنویسید

پس از انجام این کار بر روی Submit کلیک کنید و صبر کنید تا پیام زیر نمایش داده شود

آنگاه آکهی را ببندید و سایر آگهی ها را به همین صورت مشاهده نمایید.

برای برداشت وجه شما باید به صفحه ی اصلی حساب کاربری خود برگردید (داشبورد)

در آنجا بر روی Withraw کلیک کنید

سپس صفحه ی جدیدی باز میشود که در آنجا باید بر روی نوشته ی Bitcoin Address که در قسمت سبز رنگ است کلیک کنید

سپس در کادری که باز میشود شماره حساب بیت کوین خود را وارد نمایید و بر روی WithDraw که در کادری آبی رنگ است کلیک کنید.

درآمد شما حداکثر تا 1 روز بعد واریز میشود. حداقل درآمد شما باید 0.0001 بیت کوین باشد تا بتوانید آن را برداشت نمایید.

برای عضویت در سایتهای معتبر دیگر کسب بیت کوین اینجا کلیک کنید.

[ بازدید : 288 ] [ امتیاز : ] [ نظر شما : ]

[ ] [ ] [ ]